بیچاره دلم

بیچاره دلم

alt

 

  

  ......

  ازش پرسیدم چرا بعضی وقت ها بغض میکنی ولی میریزی توی خودت؟

 

میگفت امان از عهد و پیمان آدما که گاهی وقتها حرف خودشون هم یادشون میره

بهش گفتم خوب شاید فکرشون مشغوله

شاید نمیتونند.

 

بیچاره دلم چقدر از دست آدما ناراحته

فهمیدم که چیزی اذیتش میکنه  رفتم و...

 

واقعا بیچاره دلم حالا میفهمم که چه رنجی توی این مدت کشیده

  ببخشید دلم اگر اذیتت کردم.....



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت15:50---26 خرداد 1393

خاموشی بهانه است
مشترک مورِد نظر فراموشت کرده است !
وب قشنگی داری خوشحال می شم به وب منم سری بزنی


پاسخ:فدات چشم عزیزم.


نفیسه
ساعت17:07---24 خرداد 1393
مرسی عزیز دلم
پاسخ:خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 20 خرداد 1393 ] [ 5:59 PM ] [ ]
[ ]